Frequently Asked Questions
WELKE BETAALMETHODEN WORDEN GEACCEPTEERD?
Je kan je aankopen in onze webshop betalen met Bancontact, iDeal of kredietkaart.
HOE WEET IK OF JULLIE MIJN BESTELLING GOED ONTVINGEN?
Eens je je bestelling afgehandeld en betaald hebt, krijg je enkele minuten later een automatische orderbevestiging met een besteloverzicht per mail. Check ook zeker je spamfolder (ongewenste mail) mocht je de mail niet terugvinden in je gewone inbox. Eens je deze orderbevestiging hebt ontvangen, mag je er zeker van zijn dat je bestelling goed bij ons toegekomen is.
Toch geen orderbevestiging ontvangen? Geen paniek. Geef ons een seintje via webshop@working-class-heroes.be en we helpen je verder op weg.
WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
Zodra we jouw betaling goed ontvangen hebben, mag je jouw bestelling binnen de 3 werkdagen (indien verzending binnen België) verwachten. Wij verzenden onze pakketten steeds op dinsdag- en donderdagochtend.
WORDT MIJN BESTELLING IN EEN OF MEERDERE PAKKETTEN VERZONDEN?
Wij proberen steeds om uw volledige order in één keer te verzenden. Dit geldt ook indien uw bestelling bestaat uit meerdere producten, waarvan minstens één product een pre-order is. In dit geval kan uw bestelling niet uitgesplitst worden, maar zal uw volledige order in één keer verzonden worden van zodra alle producten effectief beschikbaar zijn. Gelieve hier rekening mee te houden bij uw bestelling. Zo besparen we samen op verzendmateriaal- en kosten.
WIE BEZORGT MIJN BESTELLING?
De levering gebeurt altijd via B-Post.
HOE KAN IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING VOLGEN?
Van zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je een automatische Track & Trace-code doorgestuurd van MyParcel. Als je deze code invoert op track.bpost.be, kan je de verzendstatus van je bestelling opvolgen.
NAAR WELKE LANDEN KAN IK MIJN BESTELLING LATEN VERZENDEN?
Bij het afrekenen van je bestelling, zal je standaard de opties hebben om je pakket te laten verzenden binnen België of naar Nederland, Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Wil je je pakket alsnog graag op een andere bestemming laten toekomen? Aarzel niet ons te contacteren om de mogelijkheden en bijhorende verzendkosten op te vragen.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?
Dit is afhankelijk van het totale gewicht van je bestelling en van het land waarheen we je pakket verzenden. De uiteindelijke verzendkosten worden bij de afhandeling van je bestelling berekend.
IK DOE EEN BESTELLING IN NAAM VAN EEN BEDRIJF. KAN IK EEN FACTUUR ONTVANGEN VAN MIJN AANKOOP?
Dat kan. Bij de afhandeling van je bestelling kan je een onderscheid maken tussen het factuur- en het verzendadres. Ook je BTW-nummer kan je toevoegen. De orderbevestiging die je na de afhandeling en betaling van je bestelling ontvangt, is dan tegelijkertijd de factuur.
KAN IK MIJN BESTELLING ZELF KOMEN OPHALEN?
Neen. Dit is niet mogelijk. Wij beschikken niet over een winkelruimte waar we klanten kunnen ontvangen.
WORDT MIJN BESTELLING WEL VEILIG VERPAKT?
Daar kan je op rekenen. Voor al onze producten gebruiken we stevige, daartoe bedoelde verpakkingen zoals speciale boekenkartons en degelijke verzendkokers.
OEI! DE POSTBODE HEEFT MIJN BESTELLING OMGEVORMD TOT EEN VLIEGER VAN PAPIER.
Helaas komt niet elk verzonden pakket effectief heelhuids toe op z’n bestemming. Geef ons zo snel mogelijk na ontvangst een seintje via webshop@working-class-heroes.be. Laat ons weten wat de inhoud van het pakket, geef een duidelijke omschrijving van de betreurde schade mee en voeg een aantal foto’s toe. Hierbij is het uiterst belangrijk om zeker een foto van het leesbare (!) verzendlabel op de oorspronkelijke verpakking door te sturen.
MIJN PAKKET IS NU WEL HEEL LANG ONDERWEG...
Af en toe gebeurt het dat een pakket z’n eindbestemming later dan verwacht of soms helemaal niet bereikt. Check eerst en vooral de verzendstatus van je pakket door de je Track & Trace-code in te geven op track.bpost.be.
Heb je alsnog het vermoeden dat je pakket verloren is geraakt? Geef ons een seintje via webshop@working-class-heroes.be en dan zoeken we voor je uit wat er precies aan de hand is.
KAN IK EEN BESTELLING NA LEVERING ANNULEREN?
Neen. Dit is helaas niet mogelijk.